Гребінківська селищна територіальна громада
Білоцерківського району Київської області

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі UA-2025-02-13-007838-a: «Місцевий план управління відходами Гребінківської селищної територіальної громади» Код Д

Дата: 03.03.2025 08:18
Кількість переглядів: 37

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі UA-2025-02-13-007838-a: «Місцевий план управління відходами Гребінківської селищної  територіальної громади» Код ДК 021:2015:90710000-7 Екологічний менеджмент

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Послуги з підготовки «Місцевого плану управління відходами Гребінківської селищної територіальної громади»

Код ДК 021:2015:90710000-7 Екологічний менеджмент

1

Підстава для розроблення

 

«Місцевий план управління відходами Гребінківської селищної  територіальної громади» розробляється відповідно до Закону України «Про управління відходами» Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 № 820-р, з урахуванням Постанови КМУ від 05.09.2023 р. № 947 “Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами” та визначатиме головні напрями управління відходами на території Гребінківської селищної територіальної громади з урахуванням європейських підходів з питань управління відходами, що базуються на положеннях:

Рамкової Директиви № 2008/98/ЄС Європейського парламенту та Ради від 19 листопада 2008 року «Про відходи та скасування деяких директив»;

Директиви Ради № 1999/31/ЄС від 26 квітня 1999 року «Про захоронення відходів»;

Директиви № 2006/21/ЄС Європейського парламенту та Ради від 15 березня 2006 року «Про управління відходами видобувних підприємств, та якою вносяться зміни до Директиви 2004/35/ЄС»;

Директиви 94/62/ЄС Європейського парламенту та Ради від 20 грудня 1994 року «Про упаковку та відходи упаковки»;

Директиви 2012/19/ЄС Європейського парламенту та Ради від 4 липня 2012 року «Про відходи електричного та електронного обладнання (ВЕЕО)»;

Директиви 2006/66/ЄC Європейського парламенту та Ради від 6 вересня 2006 року «Про батарейки і акумулятори та відпрацьовані батарейки і акумулятори».

 

 

 

 

 

 

 

2

Терміни надання послуг

Початок надання послуг: з моменту укладання договору.

Закінчення надання послуг з розроблення «Місцевого плану управління відходами Гребінківської селищної територіальної громади»25.12.2025 року.

3

Мета та основні завдання

Метою розроблення Місцевого плану управління відходами Гребінківської селищної територіальної громади» (далі – МПУВ) є необхідність створення та забезпечення функціонування ефективної системи управління відходами у Гребінківській селищній територіальній громаді на інноваційних засадах, впровадження стратегічного планування, що передбачатиме виконання ряду заходів, спрямованих на реформування та удосконалення системи управління відходами, вибір оптимальної системи управління відходами (визначення інфраструктури для збирання, роздільного збирання, , оброблення та видалення відходів; наведення інформації про заплановані технології та методи управління відходами) та практичні заходи, що необхідні для її впровадження.

Основними завданнями розроблення МПУВ є визначення конкретних суспільних, освітньо-виховних, організаційно-технічних, регуляторних, технологічних та технічних заходів, передбачених Національною стратегієюї управління відходами в Україні до 2030 року, Національним планом управління відходами до 2033 року, відповідальних виконавців та строків здійснення заходів, джерел та обсягів фінансового забезпечення, засобів контролю за станом здійснення заходів та проведення моніторингу результатів реформування у сфері управління відходами на території Гребінківської селищної територіальної громади.

МПУВ повинен охоплювати всі види діяльності, що належать до повноважень відповідних структурних підрозділів Гребінківської селищної ради.

4

Структура МПУВ

Проект місцевого плану містить такі розділи:

  • вступна частина;
  • характеристика територіальної громади;
  • аналіз поточного стану управління відходами територіальної громади;
  • планування управлінням відходами територіальної громади;
  • моніторинг та оцінка ефективності виконання місцевого плану;
  • інформація про стратегічну екологічну оцінку;
  • інформаційні джерела;

додатки.

5

Зміст розділів МПУВ

У розділі “Вступна частина” зазначаються нормативно-правові акти та програмні документи національного та регіонального рівня, на виконання яких розробляється місцевий план.

Також у цьому розділі формулюється основна мета місцевого плану.

У розділі “Характеристика територіальної громади” зазначаються особливості територіальної громади, які впливають на визначення параметрів управління відходами територіальної громади, а саме: адміністративно-територіальний устрій, природно-географічна характеристика, демографічна та соціальна характеристика, економічна характеристика.

У розділі “Аналіз поточного стану управління відходами територіальної громади” зазначається: загальна характеристика управління відходами в громаді; опис поточного стану за видами відходів; наявні місця видалення відходів, розташовані на території громади, місця їх розміщення та основні характеристики; інші наявні та передбачені регіональним планом управління відходами об’єкти оброблення відходів, орієнтовані на обслуговування територіальної громади, місця їх розташування та основні характеристики як на території територіальної громади, так і поза її межами; перелік суб’єктів господарювання, що здійснюють операції з управління відходами, їх напрям діяльності та технічне забезпечення; аналіз ефективності управління відходами територіальної громади.

Під час опису поточного стану управління відходами зазначається інформація за такими видами відходів:

побутові відходи;

небезпечні відходи (окремо зазначаються відпрацьовані нафтопродукти, відходи, що містять стійкі органічні забруднювачі, відходи, що містять ртуть, а також відходи, що містять поліхлоровані дифеніли/поліхлоровані терфеніли);

відходи промисловості (промислові відходи, відходи видобувної промисловості, відходи будівництва та знесення);

рослинні відходи сільського господарства та лісового господарства, харчопереробної промисловості, деревні відходи, біовідходи;

відходи упаковки;

відходи електричного та електронного обладнання;

відходи батарей і акумуляторів;

медичні відходи;

транспортні засоби, строк експлуатації яких закінчився;

осади стічних вод від комунальних очисних споруд; відходи, що біологічно розкладаються.

У розділі “Планування управлінням відходами територіальної громади” визначаються цілі та цільові показники місцевого плану, сценарії місцевого управління потоками відходів залежно від виду відходів, заходи з очищення наявних місць видалення відходів та обсяги витрат і можливі джерела фінансування, наводиться інформація про інструменти забезпечення виконання плану, фінансово-економічне забезпечення управління відходами територіальної громади.

Цілі місцевого плану та його цільові показники визначаються на основі аналізу поточного стану управління відходами, а також з урахуванням планів управління відходами вищого рівня.

Цільові показники, встановлені планами вищого рівня, є обов’язковими для перенесення до місцевого плану і можуть бути скориговані лише на підставі обґрунтування, наведеного в місцевому плані.

Під час визначення цільових показників місцевим планом застосовується принцип локалізації цільових показників та планів вищого рівня, тобто перенесення їх значень на рівень територіальної громади за часовими періодами, що збігаються із встановленими Національним планом управління відходами.

Під час опису фінансово-економічного забезпечення управління відходами в територіальній громаді наводиться короткий опис та аналіз фінансування програм та заходів у сфері управління відходами із зазначенням джерел фінансування, стану фінансування програм, заходів, що стосуються управління відходами за останні п’ять років, запланованих обсягів фінансування програм на період до закінчення строку їх виконання.

У розділі “Моніторинг та оцінка ефективності виконання місцевого плану” зазначається інформація про створення/удосконалення та підтримання системи моніторингу місцевого плану та строки здійснення оцінки ефективності його виконання.

У розділі “Інформація про стратегічну екологічну оцінку” наводиться інформація про здійснену стратегічну екологічну оцінку відповідно до вимог Закону України “Про стратегічну екологічну оцінку” з урахуванням звіту про стратегічну екологічну оцінку, результатів громадського обговорення та консультацій (розділ розробляється у випадку затвердження Регіонального плану управління відходами у Київській області).

У розділі “Інформаційні джерела” наводиться список використаних джерел під час розроблення місцевого плану.

У розділі “Додатки” місцевий план доповнюється необхідними додатками у вигляді таблиць та графічних матеріалів, що деталізують дані інших розділів.

6

Оформлення результатів

МПУВ у повному обсязі у паперовому вигляді у 2-х примірниках та у електронному вигляді (у форматі PDF) передається Замовнику.

Його зміст і структура повинна відповідати вимогам чинних нормативних документів.

7

Погодження та затвердження

Підготовка необхідних документів та супровід процедури погодження в ОДА

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь